Jzey Junior - Kerna Aku Cinta Kamu

Chord Gitar Jzey Junior - Kerna Aku Cinta Kamu
Kord Gitar Jzey Junior - Kerna Aku Cinta Kamu
  Jzey Junior - Kerna Aku Cinta Kamu
Intro: C G Am F

C     G    Am

Dari dulu lagi
G       F     Em   Dm  G

Hatiku sudah kau miliki
Em         Am

Walau daku sedar
      Dm            G

Tidak mungkin kita bersama
F          G

Cintaku damba kau
     Em         Am

Serah sepenuh padanya
     Dm           G

Sahabatku teman hidupmu
     C       

Kutahu mana tempatku

Reff

C

Sedaya upaya daku cuba
       G

Untuk melupakan
G

Semakin kuat
G              Am

Cinta dapat kurasakan
  Am

Kutahu kaupun tahu
    F

Ku menunggumu
C

Jikalaupun ku tekad
C                  G

Untuk pergi dari sini
G

Wajahmu tetap terus ekori
Am    

Pedihnya kau tak tahu
  F         C

Ku menunggumu

Intro: C G Am Bb F


Fm           Em

Aku tak bisa untuk
Dm      G

Hidup tanpamu

F          G

Cintaku damba kau
     Em         Am

Serah sepenuh padanya
     Dm           G

Sahabatku teman hidupmu
     C       

Kutahu mana tempatku

Reff

C

Sedaya upaya daku cuba
       G

Untuk melupakan
G

Semakin kuat
G              Am

Cinta dapat kurasakan
  Am

Kutahu kaupun tahu
    F

Ku menunggumu
C

Jikalaupun ku tekad
C                  G

Untuk pergi dari sini
G

Wajahmu tetap terus ekori
Am    

Pedihnya kau tak tahu
  F         C

Ku menunggumu
C

Jikalaupun ku tekad
C                  G

Untuk pergi dari sini
G

Wajahmu tetap terus ekori
Am    

Pedihnya kau tak tahu
  F         C

Ku menunggumu
  F     G        C

Kerna aku cinta kamu
Sumber http://gokord.blogspot.com/

Belum ada Komentar untuk " Jzey Junior - Kerna Aku Cinta Kamu"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel